پوشاک

خرید کفش جورابی

کفش قابل شستشو - کفش جورابی

یکی از پرطرفدارترین‌ها در بین انواع کفش اسپرت، کفش جورابی یا همان کفش پارچه‌ای است. محبوبیت کفش جورابی بی‌دلیل نیست و ویژگی‌های کاربردی آن در استفاده‌ی روزمره دلیل محبوبیت آن است. در این مطلب به ویژگی‌های کفش جورابی اشاره می‌کنیم و سعی می‌کنیم تا برای خرید کفش جورابی راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار بدهیم. با ما همراه باشید.

قبل از بررسی ویژگی‌های این محصول ابتدا تعریف مختصری از کفش پارچه‌ای ارائه می‌کنیم:

کفش جورابی چیست؟

همانطور که از اسم آن مشخص است به کفشی که از جنس پارچه یا کش تولید شود کفش جورابی گفته می‌شود. معمولا در ساخت این نوع کفش از جنس قابل تنفس استفاده می‌شود.

کفش‌های پارچه‌ای اکثرا از نوع بی‌بند هستند ولی در برخی موارد، انواع بندی نیز تولید می‌شود.

کفش پارچه ای قابل شستشو مردانه مدل اسکیچرز پالتی iranscarpa.com (8)
کفش مشکی بنفش زنانه

کفش جورابی چه ویژگی‌هایی دارد؟

حالا که به طور مختصر با تعریف کفش پارچه‌ای آشنا شدیم در این قسمت به ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم:

  1. یک کفش قابل شستشو است.
  2. عرق نمی‌کند و هوا در این نوع کفش در جریان است.
  3. وزن بسیار کمی دارد و برای افرادی که دنبال کفش سبک هستند بهترین است.
  4. در اکثر طول سال (به غیر از فصل باراندگی) قابل استفاده است. کفش جورابی در مناطق خشک و کم‌بارش استفاده‌ی چهارفصل دارد.
  5. کفش پارچه‌ای حالت پای شما را به خود می‌گیرد و بسیار راحت است. حتی برای افرادی که مشکل فرم استخوانی دارند گزینه ایده‌آلی محسوب می‌گردد.

کفش قابل شستشو

اگر شما هم دنبال کفش قابل شستشو هستید کفش‌های پارچه‌ای بهترین انتخاب هستند. یکی از خوش‌آیند‌ترین مزیت‌هایی که یک کفش می‌تواند داشته باشد، قابل شستشو بودن آن است. تمام مدل‌های جورابی را می‌توانید بشویید ولی اگر قصد شستن این کفش‌ها را در ماشین لباسشویی دارید به این نکته توجه کنید؛ فقط کفش زیره تزریق را در ماشین لباسشویی بشویید. پس تا اینجا متوجه شدیم که به کفش‌های جورابی، کفش قابل شستشو هم گفته می‌شود.

خرید کفش پارچه ای

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کفش قابل شستشو را می‌پسندید؛ سایت ایران اسکارپا بهترین کفش‌های پارچه‌ای بازار کفش را برای شما فراهم کرده است، همین الان روی لینک خرید کفش جورابی و قابل شستشو کلیک کنید و با مشاهده و مقایسه محصولات بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید