پوشاک

بررسی و خرید کفش قابل شستشوی مردانه

خرید کفش قابل شستشوی مردانه

کفش مردانه مستعد انواع لکه و کثیفی‌هایی است که در طول استفاده روزمره و زیاد روی آن‌ها ایجاد می‌شود. خیلی از افراد ممکن است پس از کثیف ­شدن کفش دوباره برای خرید کفش جدید مراجعه کنند. اما باید بدانید می‌توانید آن‌ها را بشویید. با خرید کفش قابل شستشوی مردانه دیگر نگران لکه و کثیفی نباشید. این محصول از جدیدترین تولیدات صنعت کفش است. شما می‌توانید آن را تهیه کنید و با یک تیر چند نشان بزنید؛ نگران کثیفی و آلودگی‌ کفشتان نباشید و بودجه‌ی خود را در خرید کفش مدیریت کنید.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های این کفش‌ها و نحوه شستن آن‌ها می‌پردازیم. نکاتی که حتما باید بدانید.

کفش قابل شستشوی مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

این کفش‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که آن‌ها را محبوب و متمایز از بقیه کفش‌ها می‌کند. دو مورد از مهمترین ویژگی‌های کفش‌های قابل شستشو قابلیت تنفس و قابلیت شستشوی آن‌ها است.

قابلیت تنفس و گردش هوا

این کفش‌ها به‌­طور معمول از الیاف درجه یک تهیه می‌شوند و جنس رویه آن‌ها بسیار باکیفیت و از نوع پارچه است تا در برابر تعریق مقاوم باشند و بتوانند گردش هوای کافی برای خنک کردن پا را فراهم کنند.

قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی

مواد و جنس به­‌کار رفته در آن‌ها در برابر شست‌وشو بسیار مقاوم است. بنابراین با خیال راحت می‌توان آن را در ماشین لباسشویی قرار داد یا با دست شست.

وجود این ویژگی‌ها در کفش قابل شستشوی مردانه باعث شده است افراد زیادی به خرید این محصول تمایل داشته باشند. اما این سوال پیش می‌آید که کدام کفش‌ها را با دست و کدام یک را در ماشین لباسشویی بشوییم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

کفش اسپرت مچی مردانه
کفش قابل شستشوی مردانه نایک توماس سرمه ای iranscarpa.com (10)-min

قبل از خرید کفش قابل شستشوی مردانه بدانید

کفش قابل شستشوی مردانه از جدید‌ترین محصولات عرضه شده در بازار است که امکان شستن آن با دست یا ماشین لباسشویی وجود دارد. استحکام این کفش­‌ها باعث­ شده در برابر شست‌وشو مقاوم باشند.

به این نکات به صورت ویژه دقت کنید:

  • هنگام شستن، از سفیدکننده‌های قوی مثل وایتکس و پودر شوینده استفاده نکنید. به جای آن از شوینده‌های مایع و یا صابون استفاده کنید.
  • خرید کفش قابل شستشو اول کار است. شستن این کفش‌ها اصول مخصوص خود را دارد. بعضی در لباسشویی و بعضی با دست شسته می‌شوند.

در ادامه به شما می‌گوییم که هر کدام را چطور و با چه دستوری بشویید.

شستن کفش مردانه با دست

برای شستن کفش با دست این روش را دنبال کنید. شما نیاز به یک ظرف آب ولرم، مواد شوینده مایع، یک مسواک یا برس نرم و یک دستمال پارچه‌ای نخی یا حوله خواهید داشت.

  1. ابتدا باید زیره‌ی کفش‌ها را تمیز کنید و گل­­ولای یا سایر آلودگی‌های آن را به­‌طور کامل تمیز کنید و دقت داشته باشید که در حین شست‌وشو آسیبی به آن نزنید. سپس با استفاده از برس، آب و مایع لباسشویی تمام قسمت‌های آن را تمیز کنید.
  2. در مرحله بعد باید رویه کفش را تمیز کنید. به این صورت که ابتدا بند‌های کفش و کفی آن را خارج کنید؛ پس از شست‌وشوی داخل کفش، رویه آن را تمیز کنید. هرکدام از قسمت‌های جدا ­شده مثل بند‌ها یا کفی‌ها را با دقت بشویید.
  3. اگر کفی کفش سیاهی و لکه زیادی داشت، آن را تعویض کنید. در نهایت همه اجزای کفش را در دمای معمولی و دور از نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند.
  4. برای این‌که کفش قابل شستشوی مردانه از فرم نیفتد، هنگام خشک کردن کفش‌های خود، پارچه یا حوله‌ای در داخل آن قرار دهید. دقت کنید که به کفش بیش‌از حد فشار وارد نکنید.

شستن کفش مردانه در لباسشویی

برخی از کفش‌های مردانه در داخل لباسشویی نیز قابل ­شست‌وشو هستند. اگر قصد شستن کفش در لباسشویی را دارید با این روش پیش بروید.

  1. برای این کار باید کفی‌ها و بند‌ها را از کفش جدا کنید و روی آن‌ها جوش شیرین بپاشید تا یک شب بمانند و بوی بد آن‌ها از بین برود.
  2. سپس بند کفش را در داخل یک توری قرار دهید و برای شست‌وشو به داخل ماشین بیندازید. آلودگی‌های اضافی کفش را از طریق یک برس یا مسواک تمیز کنید.
  3. سپس مقداری مایع شوینده به آن اضافه کنید و ماشین لباسشویی را در دور آهسته و یک آب‌کشی اضافی با آب سرد تنظیم کنید.
  4. قبل از رفتن ماشین روی دور خشک‌کن آن را خاموش کنید و کفش‌ها را از آن خارج کنید تا در دمای محیط خشک شوند.

در نهایت متوجه استحکام و ویژگی‌های دوسداشتنی کفش قابل شستشوی مردانه خواهید شد.

کفش پارچه ای بزرگپا
کفش بزرگپا جورابی

تشخیص شستشوی کفش با دست یا با ماشین‌لباسشویی

کدام کفش‌ها را با دست و کدام یک را در ماشین لباسشویی بشوییم؟ کفشی را می‌توانید در ماشین‌لباسشویی بشویید که از استحکام اتصال زیره به رویه مطمئن باشید. شاید تشخیص این موضوع برای افراد عادی دشوار باشد. کارشناسان ما در فروشگاه ایران‌اِسکارپا این مشکل را برای شما آسان کرده‌اند. با خواندن توضیحات محصولی که پسندیده‌اید متوجه می‌شوید که این کفش را باید با دست بشویید یا امکان شستشو در ماشین لباسشویی را دارد. به صفحه‌ی محصولات قابل شستشوی مردانه سر بزنید.

سخن پایانی

سعی کردیم راهنمایی کوتاه برای شما در خصوص خرید کفش قابل شستشوی مردانه داشته باشیم. درباره‌ی ویژگی‌ها و روش‌های شستشو توضیح دادیم. اگر شما هم تجربه‌ای از خرید کفش پارچه‌ای دارید حتما نظرتان را در پایین صفحه برای ما بنویسید. ممنون از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید