پوشاک

انواع بوت و نیم بوت چرم مردانه – قیمت و خرید

بوت-چرم-مردانه-مدل-رانگو

مقدمه

کفش چرم مردانه از آن دسته از پوشاک است که همواره در تمام فصل‌های سال جای خود را حفظ کرده و با هر لباسی شیک و با شکوه است. نیم‌بوت‌های زمستانی به دلیل زیبایی و مقاومت در برابر هوای سرد و باران مورد توجه قرار می‌گیرند. در این مقاله، ما به بررسی انواع بوت‌ها و پوتین‌های چرم مردانه می‌پردازیم، اگر دنبال آشنایی با انواع کفش‌های چرم مخصوص فصل زمستان هستید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

انواع نیم بوت چرم مردانه و معرفی هر کدام

1- نیم‌بوت مردانه مچی: این نیم بوت‌ها با طراحی مچی و نسبتا کوتاه‌تر از پوتین مشخص هستند، امکان بهتری برای محافظت در برابر هوای سرد و باران فراهم می‌کنند در حالی که همچنان راحتی در قدم زدن را به شما ارائه می‌دهند. طرح‌ها و الگوهای مختلفی از جمله نیم‌بوت‌های مردانه مچی با ویژگی‌های متفاوت برای استفاده در فصل‌های سرد سال موجود است.

نیم بوت چرمی پتینه خاکی
کفش اسپرت مچی چرم طبیعی

2- نیم بوت چلسی: نیم بوت‌های چلسی با طراحی آسان و الگانت از محبوبیت بالایی در بین مردان برخوردارند. این نوع نیم بوت‌ها با الگوها و رنگ‌های متنوعی که در بازار موجود است، به عنوان گزینه‌ای شیک و متناسب برای استفاده روزانه و حتی مجالس رسمی شناخته می‌شوند. مشخصه آشکار این نیم بوت‌های چرم مردانه، استایل کشی و استفاده از کش در قسمت کناری این کفش‌ها است.

بوت چرم طبیعی هشرک زیپدار
بوت چلسی پوست ماری

3- نیم‌بوت یا زیره‌ یخ‌شکن: این نوع نیم بوت‌ها با زیره‌هایی که مقاومت خوبی در برابر لغزش و همچنین شرایط آب و هوایی سخت و یخ زده دارند، به شما امکان می‌دهند تا با آرامش و اطمینان بیشتری در مسیرهای لغزنده و برفی راه بروید.

بوت چرم مردانه بندی زیپ دار
نیم بوت زیپدار چرم اصل

4- نیم‌بوت مردانه زیپدار: این نیم بوت‌ها با داشتن زیپ برای پوشیدن و خارج کردن آسان، به شما امکان می‌دهند تا به راحتی و با سرعت بیشتری از این نوع کفش استفاده کنند. این مدل‌ها به طور خاص در فصل‌هایی که زمان پوشیدن و خارج کردن کفش‌ها ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند، بسیار محبوب هستند.

نیم بوت ساده زیپدار
نیم بوت مردانه هشترک زیپدار

5- نیم بوت بدون بند: این نوع نیم بوت‌ها با طراحی‌های مختلفی که بدون بند هستند، امکان استفاده روزمره و راحت‌تر را برای مردان ایجاد می‌کنند. می‌توان گفت مدل‌های چلسی و مدل‌های زیپدار نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

نیم بوت کشی مردانه
بوت کشی تمام چرم

6- نیم بوت بند دار: نیم بوت‌هایی که دارای بند هستند، با ایجاد امنیت بیشتر در هنگام پوشیدن و احساس سفت بودن بیشتر در حین راه رفتن، از گزینه‌های مناسبی برای مردانی هستند که از این ویژگی‌ها در کفش‌های خود استقبال می‌کنند.

بوت چرم مردانه مدل رانگو
بوت چرمی مچی خاکی

ویژگی‌های مهم در خرید نیم‌بوت چرم مردانه: راهنمای انتخاب بهترین کفش

فارغ از اینکه چه نوع کفشی را انتخاب می‌کنید، حتما در انتخاب و خرید نیم بوت‌های چرم مردانه باید به یک سری مشخصه‌های مشترک در این محصولات توجه داشته باشید. بهترین انتخاب‌ها دارای این ویژگی‌ها هستند:

  • نیم‌بوت باید رویه‌ی چرمی از نوع آبگریز داشته باشد.
  • از تودوزی گرم و مناسب استفاده شده باشد تا خاصیت انتقال سرما را به حداقل برساند.
  • جنس چرم نیم‌بوت باید قطور و دباغی مخصوص زمستان باشد. این موضوع باعث می‌شود کفش شما مطلوب و بدون نقص برای زمستان باشد و از ترک خوردن رویه‌ی کفش جلوگیری می‌کند.

در فروشگاه ما، همه نیم‌بوت‌های زمستانی چرم این مشخصات را دارا هستند. برای مشاهده قیمت و خرید نیم‌بوت چرم تبریز، به فروشگاه آنلاین ما سر بزنید و گزینه‌ی مناسب برای خود را انتخاب کنید.

حتما نظر خودتان را کامنت کنید و تجربیاتتان را با ما در میان بذارید. منتظر شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید